Spørsmål og svar

Jeg har betalingsforsikring, hva gjelder hvis jeg blir permitteret eller arbeidsledig?


Betalingsforsikringen gjelder ved ufrivillig arbeidsledighet, permittering og sykmelding utover 30 dager.

Les mer om betalingsforsikring

Se vilkår i appen

Fikk du svar på ditt spørsmål?

Tilbake

Kontakt oss

  • Sperre kort

    Hvis du har mistet kortet ditt, eller om det er blitt stjålet, må du sperre det så raskt som mulig.

    Har du BankID kan du sperre kortet ditt selv ved å logge inn på appen vår eller Mitt Kort.

    I appen sperrer du kortet under "Tjenester".

     

    Logg inn på appen

     

    Logg inn på Mitt kort

     

    Har du ikke mulighet til å logge inn, ber vi deg ringe vår sperretjeneste som er åpen hele døgnet.

    Sperrestjeneste: +47 21 01 50 40

  • Spørsmål om kortet ditt

    Hvis du har spørsmål om kortet ditt er du alltid velkommen til å kontakte oss.

    For å sende en sikker melding med personlig informasjon, logger du inn på Mitt kort, dette for at du som kunde ikke skal oppgi opplysninger som kortnummer og koder via e-post.

     

    Logg inn

     

    Kundeservice
    Tlf.: +47 21 01 53 35

  • Spørsmål om SAS EuroBonus

    Har du spørsmål om ditt medlemskap i SAS EuroBonus?

     

    Medlemsservice
    Tlf.: +47 21 89 64 00
    Les mer på sas.no

  • Spørsmål om Reiseforsikring

    Tryg Forsikring
    Tlf.: +47 55 17 20 00

     

    Ved akutte skader kontakt:
    Tryg Alarm
    Tlf.: +47 21 89 66 75, åpent hele døgnet.

  • Spørsmål om Betalingsforsikring

    AXA
    Tlf.: +47 80 04 91 10

  • Spørsmål om Ulykkesforsikring

    AXA
    Tlf.: +47 80 03 75 00

  • Spørsmål om ID-forsikring

    Tryg Forsikring

    Tlf.: +47 55 17 20 00

  • Reklamere et kortkjøp

    Har du ikke fått varene du har bestilt? Har du blitt belastet for et kjøp flere ganger?

     

    Butikken eller bedriften hvor du har handlet, har ansvaret for eventuelle feil, vi ber derfor om at du først kontakter de. Ofte kan dere løse problemet sammen, men vi hjelper deg hvis dette ikke fungerer.

     

    Reklamere her

  • Synspunkter eller klage

    Vi jobber selvsagt for at du som kunde alltid skal være fornøyd med oss. Derfor vil vi gjerne vite om noe har gått galt, slik at vi kan hjelpe deg og ikke minst forhindre at det skjer igjen.

     

    Dersom du har en klage, kan du gjerne kontakte vår ansvarli for kundklager på kundeklage@sebkort.no. Du kan også sende et brev til:

     

    SEB Kort Bank AB, Oslofilialen
    Att: Klageansvarlig
    Postboks 1373 Vika
    0114 Oslo

    Uansett hvordan du kontakter oss, kommer vi til å behandle klagen din så raskt som mulig og gi deg et svar senest i løpet av 2 dager. Ta kontakt, synspunktene dine er viktige for oss!

     

    Rett til å klage
    Hvis du ikke er fornøyd med svaret du får av oss, kan du henvende deg til Finansklagenemnda for å få saken din viderebehandlet.
    Finansklagenemnda

Ny sikkerhetssperre for netthandel

Sørg for at vi har ditt korrekte mobilnummer slik at du kan låse opp kortet ditt for netthandel via SMS. Du åpner kortet ditt for netthandel ved å logge inn og håndtere innstillingene dine på Mitt kort.

Les mer om hvordan du handler trygt på nettet

Mobilköp med kreditkort Mobilköp med kreditkort

Betal når og hvordan du vil

Enkelt og lett tilgjengelig – nye tekniske løsninger innebærer nye smartere betalingsmetoder, tilpasset behovene dine. Uansett om du skal betale på nettet, i butikken eller til en privatperson, finnes det nå en smart måte.

Les mer om digitale betalinger