Reklamasjon

Som kortinnehaver kan du med hjelp fra oss, reklamere på et kjøp eller et uttak hvis noe har gått galt.

Kjenner du ikke igjen kjøpet?

Det er ikke uvanlig at selger du har handlet varer eller tjenester hos går under annet navn i det du får faktura fra oss. Dette er typisk ved bensin og ladestasjoner, men også ved bilutleiere og ulike leverandører på nettet.

Som kortutsteder har vi mulighet til å hjelpe til med mer informasjon om kjøpet.

Vi anbefaler at før du går videre med reklamasjon kontakter du vår kundeservice slik at de kan hjelpe deg med å innhente mer opplysninger rundt transaksjonen.
Du kan nå vårt kundeservice ved våre åpningstider som er mellom 08:00-16:00.

Hvordan gjøre reklamasjon?

Hvis du fremdeles ikke gjenkjenner eller kjenner til transaksjon og ønsker å reklamere, er du velkommen til å gjøre det.

Velg alternativet nedenfor som stemmer best overens med din sak og fyll ut reklamasjonsskjemaet. Når du har sendt oss reklamasjonen, vil du få en bekreftelse på epost med et ID-nummer som du må lagre hvis du trenger å kontakte oss vedrørende saken senere.