Ny sikkerhetssperre for netthandel
Sørg for at vi har ditt korrekte mobilnummer slik at du kan låse opp kortet ditt for netthandel via SMS. Du åpner kortet ditt for netthandel ved å logge inn og håndtere innstillingene dine på Mitt kort.
Hvis du har mistet kortet ditt, eller om det er blitt stjålet, må du sperre det så raskt som mulig.
Har du BankID kan du sperre kortet ditt selv ved å logge inn på appen vår eller Mitt Kort.
I appen sperrer du kortet under "Tjenester".
Har du ikke mulighet til å logge inn, ber vi deg ringe vår sperretjeneste som er åpen hele døgnet.
Sperrestjeneste: +47 21 01 50 40
Hvis du har spørsmål om kortet ditt er du alltid velkommen til å kontakte oss.
For å sende en sikker melding med personlig informasjon, logger du inn på Mitt kort, dette for at du som kunde ikke skal oppgi opplysninger som kortnummer og koder via e-post.
Kundeservice
Tlf.: +47 21 01 53 35
Har du spørsmål om ditt medlemskap i SAS EuroBonus?
Medlemsservice
Tlf.: +47 21 89 64 00
Les mer på sas.no
Tryg Forsikring
Tlf.: +47 55 17 20 00
AXA
Tlf.: +47 80 04 91 10
AXA
Tlf.: +47 80 03 75 00
Tryg Forsikring
Tlf.: +47 55 17 20 00
Har du ikke fått varene du har bestilt? Har du blitt belastet for et kjøp flere ganger?
Butikken eller bedriften hvor du har handlet, har ansvaret for eventuelle feil, vi ber derfor om at du først kontakter de. Ofte kan dere løse problemet sammen, men vi hjelper deg hvis dette ikke fungerer.
Vi jobber selvsagt for at du som kunde alltid skal være fornøyd med oss. Derfor vil vi gjerne vite om noe har gått galt, slik at vi kan hjelpe deg og ikke minst forhindre at det skjer igjen.
Dersom du har en klage, kan du gjerne kontakte vår ansvarli for kundklager på kundeklage@sebkort.no. Du kan også sende et brev til:
SEB Kort Bank AB, Oslofilialen
Att: Klageansvarlig
Postboks 1373 Vika
0114 Oslo
Uansett hvordan du kontakter oss, kommer vi til å behandle klagen din så raskt som mulig og gi deg et svar senest i løpet av 2 dager. Ta kontakt, synspunktene dine er viktige for oss!
Rett til å klage
Hvis du ikke er fornøyd med svaret du får av oss, kan du henvende deg til Finansklagenemnda for å få saken din viderebehandlet.
Finansklagenemnda
Sørg for at vi har ditt korrekte mobilnummer slik at du kan låse opp kortet ditt for netthandel via SMS. Du åpner kortet ditt for netthandel ved å logge inn og håndtere innstillingene dine på Mitt kort.
Enkelt og lett tilgjengelig – nye tekniske løsninger innebærer nye smartere betalingsmetoder, tilpasset behovene dine. Uansett om du skal betale på nettet, i butikken eller til en privatperson, finnes det nå en smart måte.